امام‌جمعه خواف:

 نقش تأثیرگذار رسانه‌ها در مقابله با سیاه‌نمایی دشمن

 امام‌جمعه خواف گفت: اصحاب رسانه در قالب جهاد تبیین باید با انعکاس دغدغه‌مندانه اخبار دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف، امید را بین مردم افزایش دهند.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۲۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری در آیین افتتاح دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بیمارستانی را در غزه بمباران کرده و در آن یک هزار و ۵۰۰ نفر را به شهادت رساند، آنگاه با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای خود، این جنایت را به حماس نسبت داده و وانمود می‌کند که موشک‌های حماس عامل این ماجرا بوده است.

 

 وی با تأکید بر ضرورت افزایش بصیرت نسبت به اقدامات خصمانه دشمنان در عرصه‌های گوناگون و از جمله القای یأس و ناامیدی در جامعه، افزود: اگر تجهیزات نظامی پیشرفته و موشک‌های مافوق‌صوت در اختیار داشته باشیم؛ ولی از رسانه غافل شویم، ضربه می‌خوریم.

 

 امام‌جمعه خواف عنوان کرد: امروز تخریب بمب‌هایی که در میدان رسانه اتفاق می‌افتد، مخرب‌تر از بمب‌های میدان جنگ است.

 

 وی ضمن تأکید بر لزوم استفاده رسانه‌ها از منابع خبری صحیح و موثق برای کسب خبر، اذعان داشت: رسانه باید ضمن افزایش دقت نظر در تهیه اخبار، به هر گزارشی که به آنان می‌رسد، چشم و گوش بسته اعتماد نکنند.

 

 مظاهری بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد به‌عنوان سرداران نبرد مقابله با سیاه‌نمایی دشمنان در قالب جهاد تبیین باید با انعکاس دغدغه‌مندانه اخبار خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف، امید را بین آحاد مردم افزایش دهند.

 

 خبرنگار/ سلطانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار